środa, 10 lipca 2013

1. Imagin z Niallem ♥ ( Lensi :3 )

Imagin o Niallu

Masz 19 lat. Twoje włosy są koloru ciemnego blondu takie prawie brązowe. Jesteś bardzo utalentowaną dziewczyną. Bardzo ładnie śpiewasz i rysujesz.
Pewnego dnia weszłaś na strych zobaczyłaś małe pudełko z napisem "[T.i.] i Niall.
Imie Niall kojarzyło ci się z członkiem zespołu One Direction. Było to dziwne. Otworzyłaś pudełko i zobaczyłaś swoje stare zdjęcia w wieku może 2-3 lat z tak samo małym chłopczykiem który miał kolor włosów brązowy. Miał on także intensywnie niebieskie oczy i lekko odstające uszy. Jednym słowem był słodki. Było jeszcze jedno zdjęcie tak może w wieku 4 lat ale tylko jedno. Zamknęłaś pudełko i zastanawiałaś się kto to może być
W tym samym czasie. Niall Horan.
Ktoś dzwoni na mój prywatny numer. Zdziwiłem się.
-Hallo kto mówi?
-Mama [T.i.]
- Aha . już pamiętam.
- Zbliżają się jej urodziny może byś wpadł. Ona jest także wielką twoją fanką tylko że...
-Tylko że co ??
-Nie pamięta nic ze swojego dzieciństwa. W wieku 6 lat miałyśmy wypadek samochodowy Nie pamięta ciebie i tego że mieszkałyśmy w Irlandi.
Mama [T.i.] Rozpłakała się słyszałem to w jaj głosie. Mówiła bardzo cicho. Zrobiło mi się ciężko na sercu. Moja najlepsza koleżanka z dzieciństwa mnie nie pamięta. Smutno mi było
-Dobrze przyjadę... Mówi pani że jest fanką One Direction??
-Tak... ? Kobieta od razu się rozchmurzyła
-A kiedy to bo nie pamiętam??? Powiedziałem tak dla żartów.
-31...Nie dałem jej dokończyć
-31 lipca. Tak żartowałem przecież pamiętam. hahaha zacząłem się śmiać.

Oczami [T.i.]
słyszałam że mama rozmawiała z kimś przez telefon a jak skończyła przyszła na strych szybko zamknęłam pudełko i od łożyłam na miejsce.
-[T.i.] co ty tu robisz??
-Nie wiem tak lubie sobie tu posiedzieć.
-Naprawdę?
-Szczerze to nie, przyszłam poszukać mojego zeszytu z podpisami znajomych z podstawówki. o ty leży wskazałaś na zeszyt leżący na półce. wzięłaś go zanim mama wyszła i poszłaś do swojego pokoju. Zdjęłaś gitarę z wieszaka umieszczonego na ścianie przy łóżku i zaczęłaś ćwiczyć. Kochałaś grać na gitarze. Zainspirował cię do tego Niall Horan z 1D. Spojrzałaś na kalendarz 20 lipca za 11 dni twoje urodziny. Cieszyłaś się z tego ponieważ na twoje urodziny miała przyjechać twoja Bff {I.t.bff.]. Miała przejechać 300 km żeby ciebie zobaczyć złożyć życzenia i pojechać było to słodkie z jej strony.
-Nagle zadzwonił telefon
-Hej[t.i.] to ja[I.T.bff.] moge przyjechać dzień wcześniej. Mogła bym u ciebie przenocować bo długa droga a jak bym wyjechała w ten sam dzień dojechała bym o 20 .
-Od a mniej więcej o której byś była??
-o 17 30 mniej więcej.
-O to fajnie.

Oczami Nialla kilka dni później ( 29. 07. 13r)
Wszedłem do sklepu. Nie wiedziałem co jej dać. W końcu nie widzieliśmy się od bardzo wielu lat.
Pomyślałem że może jaką sukienkę. Zauważyłem ładną białą sukienkę przed kolanko była ona obszyta małymi kryształkami swarowskieo a w pasie miała fioletowy pasek z kokardką na boku. kokardka miała jaki s szmaragd. Nie patrzyłem na cene tylko od razu poszedłem do kasy.
Znowu usłyszałem telefon.
-Halo
-Halo kto mówi
- mówi [i.t.bff] czy mogę rozmawiać z Niallem ??
-To ja.
- mama [T.i.] powiedziała że kupujesz sukienkę, ja może kupiła bym buty. Jak kupisz wyślij zdjęcie.
-Dobra bo już mam zaraz wyślę.
-Ok ja wyślę zdjęcie butów jak kupie
-pa
-pa
Pamiętałem[I.t.bff.] była to najlepsza koleżanka [T.i.]. Widać ona mnie pamiętała. To mnie cieszyło.
Oczami [i.t.bff.]
Dostałam zdjęcie sukienki kupionej przez Nialla. Odebrałam wiadomość i pomyślałam Omg ale sukienka przepiękna. Weszłam do sklepu z butami. Od razu wpadły mi w oko pasujące do sukienki buty. Białe na 5 cm obcasie. Duł miały wyszyte kryształkami swarowskiego i fioletową kokardkę.
*kilka dni później twoimi oczami*
czekałaś na swoją bff w domu. Następny dzień. przegadałyście całą noc. Ona się dziwnie zachowywała i nie chciała pokazać prezentu. powiedziała ze dostanie coś do kompletu od swojego starego znajomego ale nic więcej.
zaczęła się cała impreza . I wtedy ktoś zadzwonił do drzwi. Poszłaś otworzyć. Przed tobą staną Niall Horan we własnej osobie. Zaczęła ci wszystko świtać zaczęłaś sobie przypominać ten słodziutki chłopczyk na zdjęciu z tobą to był ten Niall Horan z 1D. ten który był twoim najlepszym przyjacielem w dzieciństwie. Podszedł do ciebie i przytulił.
-cześć młoda. dawno się nie widzieliśmy.
-Cześć Niall
dalej stałaś jak wryta i Nie mogłaś uwierzyć że twoim przyjacielem w dzieciństwie był Niall. Podbiegła do ciebie twoje bff i powiedziała do Nialla
-Wreszcie jesteś myślałam że będę musiała dać ten prezent bez ciebie. Odpakowałaś prezenty. Była to prześliczna sukienka do pary butami.
Po zabawie podszedł do ciebie Niall i zapytał
-Będziesz moją dziewczyną?? Wiem jest jaszcze troche za wcześnie ale wieże że się uda.
-Oczywiście Niall. przytuliłaś go mocno.
Kilka dni później umówiłaś się z Niallem
ubrałaś się w swoją sukienke i buty.
-Wyglądasz prześlicznie. Rozmawialiście tak poszłaś do domu.
2 lata później jesteście szczęśliwym małżeństwem i właśnie dowiedziałaś się że jesteś w ciąży
-Niall jestem w ciąży
Płakałaś
-Ciesze się skarbie
9 miesięcy urodziłaś zdrowego synkai nazwaliście go Nikodem.
I żyliście długo i szczęśliwie do końca swoich dni. Niall oczywiście dalej śpiewał
------------------------------------------------------------------------------------------
To jest jeden z pierwszych imaginów napisanych prze ze mnie więc....
Nie paczajcie na błędy :3  ( Lensi :3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz